Session number 7, of 20th September 2011
Resum de l'estat dels treballs i principals acords:
- El camp “CodiVia” de la taula “Via” es definirà com el Codi de Via mantingut per l’ajuntament i d’intercanvi amb l’INE.
- L’”IdVia” serà la concatenació del “CodiMun” + codi intern de l’ajuntament (codi únic i mantingut); a decisió de l'ajuntament, aquest codi intern pot coincidir amb el codi INE.
- El nom de via pot ser únic a tot el municipi o només únic dins de les unitats de població; també pot passar que una via passi per més d'una unitat de població; en qualsevol d'aquests casos, el codi de via intern de l’ajuntament ha de ser únic a nivell de municipi, podent-se construir com es cregui convenient; això implica que en el model s’ha de modificar la relació entre “UnitatPoblació” i “Via”.
- L'atribut “CodiVia” s’ha de treure de la taula “Via” i posar en taula separada; l'atribut “CodiEdif” s’ha de treure de la taula “AdrecaEdif”.
- Substituir els noms “AdrecaDEdif” i “AdrecaDeVia” pels d’”AdrecaEdif” i “AdrecaVia”.
- Modificar el tipus de relació entre “Via” i “TramVia”, ja que els trams de via poden existir sense que s’hagi assignat un nom de via, i la relació actual no ho permet.
- A les taules “AdrecaEdif” i “AdrecaVia” cal treure els codis que siguin opcionals (“Refcadastral”, “CodiITE”, “CodiDivTer1”, “CodiDivTer2” i “CodiSecCen”), posant-los en taules separades.
- En les especificacions tècniques caldrà definir com es construeixen noves taules, per si és necessari crear-ne de noves en un futur.
- Els membres del grup informaran sobre les freqüències dels tipus de via utilitzats en el seu àmbit d’actuació.
- L’ICC elaborarà un document valorant els pros i contres de posar les pseudovies en el nom o mantenir-ho com a tipus de via, així com propostes alternatives de selecció/eliminació de tipus, cercant criteris generals.
- Convidar a l’Ajuntament del Prat de Llobregat i l’IDESCAT a formar part del Grup de Treball.